Sunday, June 14, 2015

Protein Pancake Mix


Kuna ma olen hull magusasõber, siis juba ammu olen mõelnud selle soetamisele. Lisaks on viimasel ajal väga palju sellest räägitud. Parasjagu on Solarises sellel soodushind, seega oli see hea võimalus proovida ära. Mina ostsin endale vahtrasiirupi maitselise pannkoogijahu. 

Pakend on 600g, jagub sellest tõesti väga pikaks ajaks. Mina sain 1,5dl(ca 75g) pulbrist 10 väikest pannkooki. Juhendi järgi tuleb 50g jahule lisada 1dl piima(minul läks kõvasti rohkem). 

Maitselt on nad väga magusad ning üle 6 pisikese pannkoogi ei suutnud mina ära süüa. Väga-väga toitvad ning maitsvad! Ilmselt peab panema juurde veelgi rohkem piima, sest need tulid mul üsna kuivad. Tainas oligi tavapärasest paksem. Kindlasti hakkan neid võtma tööle kaasa vahepalaks. 

Koostis: Kaerajahu, piimaproteiin, munavalk, mandlijahu, vadakuvalk piimast, psülliumi pulber, aroom, magusained(stevioolglükosiidid, sukraloos). 

Toiteväärtus(50g): Energia 210kcal, süsivesikuid 9,5g, valku 25g, kiudaineid 3,0g, rasvu 7,6g. 


No comments:

Post a Comment